Îți pot acorda suport în:
Te-ai intrebat vreodată cum de primești atatea email-uri de la aceeași persoană ?
Oare cum reușeste să le scrie la ore așa de matinale ?
Când are timp să facă acest lucru și cum face ca acestea să fie trimise exact la momentul potrivit?
Dacă încă nu ai reușit să găsești răspunsurile la întrebările de mai sus, atunci îți spun că secretul constă în automatizarea acestora și utilizarea secvențelor de marketing personalizat.
Utilizând resurse gratuite se pot crea campanii care par personale, dar care sunt complet automatizate și optimizate pentru a se adapta la comportamentul și interesul fiecărui utilizator.

Sunt mai multe strategii prin care putem face asta, unele din acestea sunt:
- Oferim resurse gratuite precum ebook-uri și ghiduri pe care utilizatorii le pot descărca doar dacă își introduc numele și adresa de email.
- Promovezi resursele tale gratuite pe social media, Facebook, Instagram sau Pinterest, faci legatura cu punctul 1 și monitorizezi traficul.
Există mai multe tipuri de campanii de email, iar mai jos voi enumera cateva dintre acestea:
- Newsletter
- Promoții
- Campanii de bun venit.
În loc să cumperi liste de email-uri, concentrează-te pe construirea unei baze de date proprii.
Deși în prima fază simți că ai posibilitatea să testezi produsele tale pe o audiență nouă, trebuie să iei în considerare faptul ca persoanele respective poate nu sunt din nișa ta, adresele de email sunt invalide sau neactualizate, iar din punct de vedere GDPR nu respecți cerințele privind consimțământul acestora.
Câteva dintre beneficiile automatizării campaniilor de email ar fi:
Salvezi timp și resurse - Automatizând task-urile repetitive cum ar fi trimiterea de email-uri de bun venit sau confirmare de comenzi, tu poți loca acest timp pe aspecte mai importante ale afacerii tale.
Crești rata de implicare și interacțiune - Trimițând email-uri pentru acțiuni sau evenimente specifice vei crește rata de conversie și vei îmbunătăți Customer Experience.
Deoarece prima impresie contează, este foarte important să definim conținutul pe care vrem să-l oferim, modul, frecvența si beneficiile pe care audiența ta le va avea accesând conținutul pe care noi îl oferim.
Pentru a oferi structură și suport în ceea ce am discutat în rândurile de mai sus, am definit 3 pași necesari pentru a avea rezultate.
Începem cu o discuție deschisă, îți punem întrebările potrivite, cine ești, ce vinzi și cui te adresezi ?
Care sunt obiectivele acestei campanii? Ai mai utilizat tool-uri de email marketing? Ai deja materiale pe care le putem utiliza ca și lead magnet?
Toate aceste lucruri ne ajută să definim mai bine indicatorii, așteptările și strategia pe care o vom urma.
Pentru a defini o listă de abonați începem prin crea, identifica, o listă de materiale gratuite, ebook-uri, ghiduri sau coduri de reduceri pe care le putem utiliza ca și material magnet.
Cream mesaje care trebuie să fie captivante, clare și relevante pentru publicul tău, așa că ajutorul unui copywriter is a must!
Așezăm în pagină materialul, textul și cream călătoria utilizatorului, aceste secvențe de email-uri le vom distribui în mod automat prin intermediul aplicațiilor, dau ca exemplu 2, Flodesk sau Mailerlite.
După ce toate elementele sunt așezate la locul lor, următorul pas este să lansăm și să monitorizam campania noastră.
Urmărim indicatorii, cum ar fi rata de livrare, rata de deschidere a email-urilor și procentul de utilizatori care au dat click pe link-urile inserate in email-uri.
Analizând acești indicatori putem lua decizii bazate pe date și putem identifica zonele care necesită îmbunătățiri. Refacem această rutină în mod constant și îmbunătățim continuu.
Email marketing-ul se bazeză pe înțelegerea audienței, segmentarea email-urilor, frecvența de livrare a email-urilor și momentul în care le trimitem.
Acesta promovează afacerea ta, dar și creează relații sincere cu clienții tăi.
Dacă dorești putem începe împreună acestă poveste.